@DonJuan - jedna reč: DA! I šta ćemo sada? Imate li obrazloženje te vaše teorije o "tragikomediji"?
Ako uzmemo kao tačno da su beogradski vozači agresivniji od novosadskih što se često ume pročitati u komentarima, i ako ste ikada bili u Beogradu na kružnom toku Slavija, odnosno niste od onih iskusnih vozača koji smatraju da se u kružnom toku ne smete prestrojavati jer nikada nisu upravljali vozilom van Novog Sada, znate vrlo dobro kakav je taj tok saobraćajni haos sa jedne strane, dok sa druge se bezmalo nikada ne dešavaju nezgode. Kružni tok osim regulacije protoka saobraćaja onemogućava te "Šumahere" da voze velikom brzinom jer je to u kružnom toku praktično nemoguće. Čak i da dođe do sudara vozila u kružnom toku, to ne može imati teške posledice po imovinu i živote učesnika.
Na raskrsnicama Bulevara Oslobođenja sa drugim ulicama kružni tok bi bio bolje rešenje od semafora, ali na žalost nije ga moguće svuda postaviti jer kružni tok istog broja traka zauzima značajno veću površinu od obične raskrsnice.
Ništa ovoj zemlji ne pomaže, ni kazne od 100.000 dinara za nevezivanje pojasa - kad nema kućnog vaspitanja.
Srpsko pomanjkanje uvažavanja onog do sebe i želja za takmičenjem su u korenu svih prekršaja i udesa.
Naravno, i kada ima razloga i kada nema razloga, Srbinu je noga na gasu.
Kaznjavati,kaznjavati i kaznjavati i oduzimati dozvole sve dok na ulici ne ostanu vozaci koji znaju da voze, pridrzavaju se ogranicenja i suzdrzavaju agresiju. Tako se to radi u drustvima punih neandertalaca.
Meni je oduzeta dozvola na mesec dana i sta sam radio - konstruktivno prihvatio tu kaznu i ispravio sebe da ne cinim vise prekrsaje. Moze to svako i kazna je dobra stvar samo da ihsprovode!
To jedino kad bi se napravile neke pasarele (što bi koštalo para + gomila njih ne bi poštovala) ili da udaljiš pešačke prelaze (što bi stvorilo problem jer su i Cara Lazara i Bul. Oslobođenja sa 3 trake u svakom smeru + gomila njih ne bi poštovala).
Zbog intenzivne radarske kontrole i upotrebe telefona,mnogi vozaci veoma sporo voze te izazivaju nervozu kod ostalih ucesnika u saobracaju.To prouzrokuje preticanje i dodatnu nervozu a samim tim i povecan broj udesa.Otkloniti uzroke nervoze kod vozaca, je veoma vazan preduslov za bezbedan saobracaj.N e zaboravite i tesku materijalnu situaciju u kuci, koja je dolivanje ulja na vatru.
Био сам недавно у Румунији, и видео да у сваком и најмањем месту већина раскрсница су решене кружним током. И за недељу дана нисам нигде видео саобраћајни удес.
Jedna rec: NE! Kruzni tokovi nista nece resiti, napaljeni Sumaheri su imbecilni vozaci sa ili bez njih. Ako hoces ds vidis tragikomediju vecih razmera stavi kruzni tok na neku prometniju raskrsnicu u NS, tek to je ruski rulet gde je svima glava u torbi vise nego na semaforu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Novi udes kod Merkatora
Autor: 021.rs
Novi Sad
•08.08.2016.
•20:08 > 20:36
Komentari 11
G
Ako uzmemo kao tačno da su beogradski vozači agresivniji od novosadskih što se često ume pročitati u komentarima, i ako ste ikada bili u Beogradu na kružnom toku Slavija, odnosno niste od onih iskusnih vozača koji smatraju da se u kružnom toku ne smete prestrojavati jer nikada nisu upravljali vozilom van Novog Sada, znate vrlo dobro kakav je taj tok saobraćajni haos sa jedne strane, dok sa druge se bezmalo nikada ne dešavaju nezgode. Kružni tok osim regulacije protoka saobraćaja onemogućava te "Šumahere" da voze velikom brzinom jer je to u kružnom toku praktično nemoguće. Čak i da dođe do sudara vozila u kružnom toku, to ne može imati teške posledice po imovinu i živote učesnika.
Na raskrsnicama Bulevara Oslobođenja sa drugim ulicama kružni tok bi bio bolje rešenje od semafora, ali na žalost nije ga moguće svuda postaviti jer kružni tok istog broja traka zauzima značajno veću površinu od obične raskrsnice.
alo alo
Toliko
Srpsko pomanjkanje uvažavanja onog do sebe i želja za takmičenjem su u korenu svih prekršaja i udesa.
Naravno, i kada ima razloga i kada nema razloga, Srbinu je noga na gasu.
Kaligula
Meni je oduzeta dozvola na mesec dana i sta sam radio - konstruktivno prihvatio tu kaznu i ispravio sebe da ne cinim vise prekrsaje. Moze to svako i kazna je dobra stvar samo da ihsprovode!
dule
To jedino kad bi se napravile neke pasarele (što bi koštalo para + gomila njih ne bi poštovala) ili da udaljiš pešačke prelaze (što bi stvorilo problem jer su i Cara Lazara i Bul. Oslobođenja sa 3 trake u svakom smeru + gomila njih ne bi poštovala).
Mile
Александар
DonJuan
Nebojša
Seka Persa
(svugde!)
Ciklama
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H